Ny dag, nya äventyr...

Var inte det första jag tänkte när jag öppna ögorna 04.55. Snooza till 4 över, och småler åt min rumskompis suckande och grymtande. Gör mina morgon vanor, dvs borsta tänderna och klä på mig. Hämtar min språjlans ipod nano 4gb, som vi fick från jobbet. Kollar på mobilen igen vad klockan är, nu visar den 05.09, och Tis. Undrade vad tis var för klockslag. Gick till hisen, mötte tidningsbudet och höll på att dö av skräck. "Tis"....Började gå ner mot stortinget, då inga trikkar går denna tid. Slog på "balls to the wall" på ipoden, lyssna på den ca 4 ggr innan jag fatta att jag råkat slå på repetera spår. "Tis"....Satt mig på t-banan mot jobbet, kollade vad klockan var, 05.32. "Tis"...T-banan började rulla mot jobbet. "Tis"....Det var då de slog mig...TISADAG!!..veckans i särklass sämsta dag. Sämre än måndag, onsdag, torsdag tillsammans. Min dag är förstörd...



Gårdagen då?
Jo den va helt ok, cyklade 1mil på träningscykel, käka fiskpinnar och potatismos, kolla på that 70s show, tyckte det var kul när nicklas hade "sönder" nils dator. Sen sova!



Robban+Carmen=sant?

"Chazz Michels Michels is figure skating. BOOM"


Dagens Youtube


Thornton Vs. Håkansson (lockout-season)


SAY SOMTHING BITCH
Postat av: Nikki

Tack før att du inte tænde lampan imorse. snygg blogg.

2008-01-22 @ 15:31:06
Postat av: Nikki

Tack før att du inte tænde lampan imorse. snygg blogg.

2008-01-22 @ 15:32:14
Postat av: julia

haha du är fan dum jonte. tis

2008-01-22 @ 17:04:35
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Pelle

Besviken över dagens inlägg!! skärpning jonte!

2008-01-22 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0