Bra dag? neeeee

Usch vilken jävligt dåligt dag det har vart. Nu ska ni få höra.



Börja med att försova mig 10 min, så jag fick springa till t-banan.
Datorn på jobbet funkade inte så man fick skriva allt förhand.
Fel på massa pressbyrån så det ringde hela tiden.
Heath Ledger har dött över natten
Gitarren till rockband funkar, inte så jag och stoffe kan inte lira.
Sverige kommer lätt torska handbollen.

usch, hoppas torsdagen blir bättre.


JAAAAAAAA!!!!...SVERIGE!!!!


"Mind bottling, isn't it?"
"Did you say mind bottling?"
"Yeah, when things are crazy and it is like your mind is trapped in a bottle."



Dagens Youtube

Dogge Doggelito gör oboy på sitt sätt


SAY SOMTHING BITCH
Postat av: Joanna

oj,vilket jobbigt liv du lever. Jag vill ha lite Hanson:) Det kan väl bli morgondagens?:D

2008-01-23 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0