BACK, in the new york groove!

Helgen gick i ölets tecken så det blev inte så mycket bloggande. Men nu är det ny vecka och nya tag. Jobbar 14-22 så det kommer små uppdates hela tiden skulle jag tro.

Men HADE tills vidare!

Min helg var ganska kort, i allafall är mina minnen ganska få. Började med att ade bjöd med mig på en fest på fredagen, så då blev det förkrök framför youtube, i väntan på att stoffe skulle hinna hem. Stoffe kommer och sveper några gröna-guld, och vi traskar mot festen. Vi går förbi Schönings gate, vilket måste vara världens coolaste gata. När vi kommer fram till festens adress, har vi 3 fester att välja på. Får nyckel från en tjej i fönstret till en av festerna och chansar på att gå in där. Det var ungefär 3 personer per kvm på festen, och efter en photobattle me stoffe och några brudar hittar vi Ade och tompa! Rätt fest! Efter några timmar där så ska vi ut på bar-runda, men slutar med att det bara blev jag tompa och stoffe som kom iväg. Första stoppet blev Evergreen, där de har de fantastiska spelet "Bomber-Jack". Tompa är i början lite skeptisk, men jag och stoffe som spelat detta spel förut övertalar honom till att lägga in pengar. Ca 3 sec in i spelet är tompa helt såld, och vägrar släppa spakarna. Vi stod kvar där och spela till ca halv 3, och kom på att det var för sent att gå till något annat ställe. Så vi går till bislettkebab och käkar, sen hemgång.
Lördagen då?
vaknar vid 12 och hinner lagom till tv för att se sverige leka lite med norge i handbollen, sen blev igång med de görna guldet igen, och även smirnoff flarran åkte fram. Lite senare bar de av till magnus bergs gate för utflyttningsfest! Robban och gänget hade dukat upp med ett lågstadie-discobord och balonger! Efter några timmar med drinka drinka så satt vi oss i taxi och åkte till FRIDAYS!! För första gången på över en månad. Men de sög som vanligt så jag och nikki drog på oss kängorna och nitbältet och gick till rockin! Där satt vi och headbanga till mötley tills stoffe och majken gjorde sällskapp, och efter någon timme där blev vi tlötta och gick hem och sov. Sen var min helg slut.

tack för mig!



Dagens Youtube



New York Groove-Ace Frehley


SAY SOMTHING BITCH
Postat av: Emma

du vet att du älskar mig.

2008-01-28 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0